20 Ocak 2013 Pazar

Bir Sufle Macerası :))


Herşey benim birşeyler yapma merakım ile başladı. Bu merak beni araştırmaya itti. Evlenmeden önce de yemek konusunda meraklı biriydim. Fakat babam klasik şeyleri sevdiği için pek denemeye cesaret edemedim. Neyseki eşim değişik şeyler yemeyi sevip bana müthiş destek olduğundan içimdeki istek arttı. Değişik ne deneyebilirim diye düşündüğüm bir an Özge'nin Oltası diye bir blogda sufle tarifi görünce dedim tam benlik. Birkaç malzeme eksikliğim vardı. Eşim deli gibi yağan yağmurda ve yoğun iş temposundan çıkmış olmasına rağmen malzemeleri tamamlamak
için beni malzemeleri alabileceğim uzaktaki markete götürdü. Ve ortaya resimlerini gördüğünüz müthiş lezzetli bu sufle çıktı. Denemek isteyenlere şiddetle tavsiye olunur. Şu an herkes benden tarif bekliyor. . :)) Eğer sizde değişik ne yapabilirim diye bloglarda dolanıp yolunuz düşerse yapmak için tereddüt etmeyeceğiniz bir sufle oldu diyebilirim.Afiyet olsun.. :)) 

2 yorum:

  1. Betülcüm eline sağlık gerçekten çok güzel görünüyorlar, bu arada blogun hayırlı olsun :)Suflenin tarifini merak edenleri bloguma beklerim : http://www.ozgeninoltasi.com/2013/01/Patates-Sufle.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok aktif olarak kullanamasamda boyle bır blog acmak ve bişeyler yazmak hos..Teşekkur ederim..
      Senin sıkı takıpcılerınden bırı olarak kesınlıkle herkesın senın sıtenı gormesını tavsıye edıyorum..Senın sıtenden vazgecemem zaten..Tekrar teşekkur ederim.. :))

      Sil